TV4s IDOL, JAG FÖRSTÅR INTE!


Ursäkta men vad är detta?
Följer programmet med barnen och kan inte låta bli att hoppa i taket för varje motprestation som "juryn" (vad de nu har för funktion?) rosar... Denna Lars må vara en trevlig kille som förmodligen har en egen stil och förhoppningsvis en del egna låtar till framtida framgångar men, snälla, låt oss säga som det är... Han sjunger falskt... Jag sågar hellre i plåt med en billig sticksåg än lyssnar på hans försök till höga toner... HUR I HELA VÄRLDEN KAN dessa "PROFS" tycka att killen äger?????
Utan att prata om denna Johan, mysig och trevlig, men... var är utstrålningen, var är talagen, hur kunde han ta sig sååååå långt in i tävlingen? (kan svaret: 17-åringar utan omdöme men med kontantkort) Ingenting mot dig killen, men din glidning på räkmackan är pinsam!
Vad jag ser så finns det 2 potentiella artisten i hela bunten: Kevin och Sepideh, resten passar i badrummet.

Vad skall jag nu bry mig om detta egentligen... När blev en Idols deltagare någon Idol förresten?

Programmet slutar som i en rad andra länder, publiken sviker så småningom... Om 3 år är det HELA glömt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0